Inschrijven seizoen 2023/2024:

Teams kunnen zich vanaf 1 jul 2023 inschrijven voor de wintercompetitie 2023/2024.
Onderaan deze pagina vind je een Excel bestand. Deze volledig invullen en terugsturen naar:  haarlemsedartvereniging@gmail.com
De inschrijving voor de wintercompetitie sluit op: 21 augustus 2023

LET OP ! Je mag jouw team ook voor beide competities inschrijven. (HDV & DVK)

Een competitie wedstrijd zal bestaan uit de volgende onderdelen:

• 4 x singles 501 best of 5 (1e divisie) /  best of 3 (2e divisie)
  • 4 x koppel tactics best of 3
  • Teamronde 701 best of 1

Optioneel kan er een bierronde gespeeld worden.

Een team bestaat uit 4 (bij de HDV) geregistreerde spelers.
(maximaal 1 dispensatiespeler per wedstrijd. In het uiterste geval bijvoorbeeld als er iemand dezelfde dag nog uitvalt en de wedstrijd anders niet gespeeld kan worden mag een 2e dispensatiespeler gebruikt worden).
Deze spelers dienen wel lid te zijn van de HDV en voor de wedstrijd melden bij de tegenstander. Tevens het vakje "DISP" aanvinken op het formulier.

Minimum leeftijd speler is 16 jaar.

Aanvangstijd wedstrijd ligt tussen 20.00 uur en 20.30 uur.
(Eerder beginnen is toegestaan in goed overleg met de tegenstander !)

De competitie begint halverwege september en loopt door t/m mei.

Tijdens de wintercompetitie organiseren wij toernooien in diverse speelgelegenheden (mits deze kan voldoen aan de minimale eis van 3 borden). Deze toernooien zijn uitsluitend toegankelijk voor leden van de Haarlemse Dart Vereniging.

We spelen GEEN beker.

We spelen GEEN ranking.

Contributie voor de wintercompetitie bedraagt €20 per speler.
De contributie dient voor aanvang seizoen volledig te zijn voldaan.

Het bankrekeningnummer is: NL95INGB0675574307 tnv Haarlemse Dart Vereniging onder vermelding van je teamnaam (en indien van toepassing het factuurnummer).

Een ieder is vrij om dart toernooien te organiseren en neem gerust contact met ons op zodat wij dit kenbaar kunnen maken op deze site.

Het inschrijf formulier vind je hieronder maar een mail met daarin alle gegevens voldoet ook. Vermeld in ieder geval je team naam / wie de captain is / waar je speelgelegenheid is inclusief adres / wat de speeldag voor je thuis wedstrijden is / namen van wie er in je team zitten / telefoonnummer van iedere deelnemer / email adres van de captain.

Het formulier invullen en terugsturen naar: haarlemsedartvereniging@gmail.com of afgeven aan de bar bij Sportcafé Haarlem mag ook (Gedempte raamgracht 78)

Winter 2023/2024
inschrijf formulier logo.xlsx (44.88KB)
Winter 2023/2024