Haarlemse Dart Vereniging
Gezellig darten in Haarlem !

Financiële verantwoording HDV.

Wij willen een transparante financiële verantwoording voor de HDV en daarom hebben wij besloten dat ieder (betalend) lid van de vereniging het recht heeft om te allen tijde de financiële situatie van de vereniging in te zien. Deze zal ter inzage liggen in Sportcafé Haarlem. Het is niet toegestaan hier foto's van te nemen of deze informatie te delen met derden. We zullen nog bekend maken vanaf wanneer dit kan.

Aan het einde van het seizoen gaan we d.m.v. een poll bepalen wat we willen gaan doen met het beschikbare budget. Ieder lid kan eenmalig zijn stem uitbrengen.

Er is voor gekozen dit niet op de site te publiceren daar het een "openbare" website is en wij deze informatie niet willen delen met mensen die hier geen belang bij hebben.