12-9-2022:
update huisregels:

1.  Er werd afgelopen seizoen teveel uitgesteld. Dit moet echt minder anders is dit niet meer in te halen dus zo min mogelijk uitstellen, goed gebruik maken van de captains groep als je mensen zoekt (en dit ook daadwerkelijk doorzetten naar je team) en een wedstrijd dient in de eerstvolgende (of eerder) inhaalweek ook daadwerkelijk ingehaald te zijn. Gebeurd dit niet rekenen wij een gelijkspel dus krijgt een ieder 4 punten. Afzeggen binnen 24 uur kan echt niet en betekent dat je verloren hebt met 9 - 0 tenzij je hele team juist die middag bijvoorbeeld bij een auto ongeluk betrokken is maar laten we hopen dat dit niet voorkomt. Er zijn teams met weinig mensen ingeschreven dus zorg er voor dat je iedere speelweek genoeg mensen hebt anders moet je blijkbaar meer mensen zoeken. Je inschrijven voor een competitie betekent ook een bepaalde commitment. Zowel naar je eigen team als naar de andere teams dus denk daar niet (te) makkelijk over.
  2.  Roken: er zijn veel klachten binnen gekomen over roken. Het is vrij simpel. Er zitten maximaal 3 minuten tussen de wedstrijden dus je kan niet gaan roken en 15 minuten buiten gaan staan als je eigenlijk aan de beurt bent om te gooien. Je hebt genoeg tijd tijdens de andere wedstrijden om te roken kortom: er dient continuïteit te zijn in de wedstrijden. Overleg dit goed onder elkaar en spreek elkaar hier ook op aan als dit mis dreigt te gaan.
  3.  De singels zijn 501/3 en dus niet best of 5 ! Pas na overleg mag/kan er best of 5 gespeeld worden.
  4.  Wij hebben geen toernooien ingepland voor andere speelgelegenheden. Als jullie of jullie speelgelegenheid een toernooi wil organiseren dan graag aangeven dan kijken we samen of dit in het schema past.
  5.  Nieuw ! Op de site staat nu een "AGENDA". Daar zie je in 1 oogopslag die week en wie waar speelt. De afkortingen spreken voor zich. Dit voorkomt dat je aan het einde van het seizoen veel moet scrollen naar de juiste week.

Wij spelen conform de regels van de NDB.
Op deze pagina te vinden en te downloaden.

Het huishoudelijk en wedstrijd reglement van de HDV zal zo spoedig als mogelijk op deze site gepubliceerd worden.

Opent in nieuw venster:

Download:

Algemeen Wedstrijdreglement
Algemeen Wedstrijdreglement per 1 september 2018.pdf (321.86KB)
Algemeen Wedstrijdreglement
Algemeen Wedstrijdreglement per 1 september 2018.pdf (321.86KB)