We gaan beginnen !

Het schema is gemaakt en terug te vinden op deze site. We beginnen in week 38 en spelen tot week 17 volgend jaar. Helaas geen toernooien dit seizoen en dat heeft alles te maken met de corona maatregelen. Wij kunnen deze regels niet garanderen in sommige speelgelegenheden vandaar dat wij hebben besloten voorlopig geen toernooien te organiseren. Vrijdag 4 september was er een bijeenkomst van bestuur en captains. Hier werd een en ander besproken aangaande de aanpassingen die nodig zijn om alles goed te laten verlopen. Op deze site is deze presentatie terug te vinden onder "Bespreking HDV". Wij wensen iedereen een goed seizoen, veel plezier en laten we er met z'n allen weer iets moois van maken !

Eindelijk is het dan zover. Haarlem heeft zijn eigen dart competitie ! Het heeft heel wat moeite gekost maar uiteindelijk is het toch gelukt. Op deze pagina vind je alle relevante informatie en de mogelijkheid om je aan te melden voor de Haarlemse Dart Vereniging. Veel informatie vind je onder "Wintercompetitie 2020/2021" maar mocht je nog vragen hebben neem gerust contact met ons op.

Mocht je interesse hebben om te gaan darten, schroom niet en mobiliseer je vrienden, familie, collega's etc etc om een team te vormen en doe mee !  Je speelt maximaal 1 x per week op een avond een wedstrijd. Je thuis avond mag je zelf kiezen maar je uit wedstrijden moet je spelen op de "thuis avond" van je tegenstander. Je hebt ook een speelgelegenheid nodig uiteraard. Dit is meestal een horecagelegenheid of sportkantine. De dartborden moeten van degelijke kwaliteit zijn en er moet een markering zijn op de vloer (oche). Voor meer informatie omtrent de afstanden, hoogtes e.d. kijk dan hier: http://www.darten.nl/informatie en mocht je "algemene informatie" willen mail dan naar haarlemsedartvereniging@gmail.com

Winter 2020/2021
inschrijf formulier logo.xlsx (44.88KB)
Winter 2020/2021