Helaas mensen, we waren iets te enthousiast maar er mag (nog) NIET gedart worden in de horeca gelegenheden ! Waarschijnlijk vanaf 1 juli wel maar dat moeten we afwachten. Je kan wel gewoon langskomen in het Beijes café al moet je ook hiervoor reserveren. Dit kan via de agenda van het Beijnes Café. Deze is hier te vinden:  https://www.supersaas.nl/schedule/Beijnes_Cafe/Beijnes_Cafe?view=free

Activiteitenagenda

Feed
27-03-2020
31-08-2020
Winterseizoen 2020/2021
Wij streven er naar om komend winterseizoen met twee divisies te gaan werken bij de HDV. Wij willen dan een indeling gaan maken qua niveau zodat dit verschil kleiner wordt. Een en ander valt en staat...   Meer
21-05-2020
Zomer Darten !
Nu duidelijk is wat wel en niet mag hebben wij het volgende bedacht voor deze zomer v.w.b. darten. Let wel; dit is voor iedereen dus niet uitsluitend voor de HDV ! We willen het darten natuurlijk promoten dus...   Meer

Eindelijk is het dan zover. Haarlem heeft zijn eigen dart competitie ! Het heeft heel wat moeite gekost maar uiteindelijk is het toch gelukt. Op deze pagina vind je alle relevante informatie en de mogelijkheid om je aan te melden voor de Haarlemse Dart Vereniging. Veel informatie vind je onder "Wintercompetitie 2019/2020" maar mocht je nog vragen hebben neem gerust contact met ons op.

Mocht je interesse hebben om te gaan darten, schroom niet en mobiliseer je vrienden, familie, collega's etc etc om een team te vormen en doe mee ! We weten nog niet hoeveel teams er gaan deelnemen in de komende wintercompetitie maar het liefst natuurlijk met zoveel mogelijk wat ook het niveau verschil zal beperken. Je speelt maximaal 1 x per week op een avond een wedstrijd. Je thuis avond mag je zelf kiezen maar je uit wedstrijden moet je spelen op de "thuis dag" van je tegenstander. Je hebt ook een speelgelegenheid nodig uiteraard. Dit is meestal een horecagelegenheid of sportkantine. De dartborden moeten van degelijke kwaliteit zijn en er moet een markering zijn op de vloer (oche). Voor meer informatie omtrent de afstanden, hoogtes e.d. kijk dan hier: http://www.darten.nl/informatie en mocht je "algemene informatie" willen mail dan naar haarlemsedartvereniging@gmail.com

Hier kan je jouw team inschrijven voor de komende wintercompetitie
inschrijf formulier_1.xlsx (8.11KB)