De site is nog niet compleet ! Ontbrekende informatie volgt spoedig !

Activiteitenagenda

Toernooi 1

Start:25-09-2019
Einde:19-10-2019

Deze zal worden gehouden in cafe de Poort op 18 oktober 2019. Aanvang 20.00 uur. Hier kun je punten verdienen voor de Beijnes Biertafel, de bonusprijs voor tijdens het eindtoernooi. Je eigen tap, 20 ltr bier en een teamschotel !

Eindelijk is het dan zover. Haarlem heeft zijn eigen dart competitie ! Het heeft heel wat moeite gekost maar uiteindelijk is het toch gelukt. Op deze pagina vind je alle relevante informatie en de mogelijkheid om je aan te melden voor de Haarlemse Dart Competitie. Veel informatie vind je onder "Wintercompetitie 2019/2020" maar mocht je nog vragen hebben neem gerust contact met ons op.

Mocht je interesse hebben om te gaan darten, schroom niet en mobiliseer je vrienden, familie, collega's etc etc om een team te vormen en doe mee ! We weten nog niet hoeveel teams er gaan deelnemen in de komende wintercompetitie maar het liefst natuurlijk met zoveel mogelijk wat ook het niveau verschil zal beperken. Je speelt maximaal 1 x per week op een avond een wedstrijd. Je thuis avond mag je zelf kiezen maar je uit wedstrijden moet je spelen op de "thuis dag" van je tegenstander. Je hebt ook een speelgelegenheid nodig uiteraard. Dit is meestal een horecagelegenheid of sportkantine. De dartborden moeten van degelijke kwaliteit zijn en er moet een markering zijn op de vloer (oche). Voor meer informatie omtrent de afstanden, hoogtes e.d. kijk dan hier: http://www.darten.nl/informatie en mocht je "algemene informatie" willen mail dan naar haarlemsedartvereniging@gmail.com

Hier kan je jouw team inschrijven voor de komende wintercompetitie
inschrijf formulier_1.xlsx (8.11KB)